مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 09:052023-10-29اجتماعي

محرومیت 293 کودک از تحصیل در یزد


مدیراجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: 293 نفر از کودکان استان یزد که در دهک های اول تا پنجم قرار دارند، از تحصیل محروم هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، ابراهیم زینل پور صبح امروز در اولین جلسه کارگروه استانی حمایت از کودکان بازمانده از تحصیل استان اظهار کرد: 293 نفر از کودکان استان یزد که در دهک های اول تا پنجم قرار دارند، از تحصیل محروم هستند که پس از شناسایی و بررسی علت محرومیت از تحصیل، در صورتی که شرایط جسمی و روانی مناسب داشته باشند به چرخه آموزش باز می گردند.

وی افزود: 127 نفر از این کودکان دختر و 166 نفر پسر هستند که وضعیت جسمانی 196 نفر از کل کودکان بازمانده از تحصیل استان سالم و 97 نفر نیز دارای معلولیت می باشند.

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با بیان این که شناسایی و حمایت اجتماعی از کودکان در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی از جمله تکالیف مهم وزارت تعاون در راستای پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی است، گفت: طی سال های 1395 تا 1400 طرح شناسایی و حمایت اجتماعی از کودکان بازمانده از تحصیل مقطع ابتدایی فقیر و کم برخوردار در رده سنی 7 تا 10 سال توسط این وزارتخانه آغاز و اطلاعات مربوطه در اختیار دستگاه های حمایتی قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت 293 کودک از تحصیل در یزد

محرومیت 293 کودک از تحصیل در یزد