مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 17:102023-10-27فرهنگي

تئاتر خیابانی مردمی ترین نوع هنر نمایش است


دبیر ششمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی تبریزیم گفت: تئاتر خیابانی تبریز مردمی ترین تئاتر است، چرا که به صورت مستقیم با مردم ارتباط دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، رامین راستی بعد از ظهر امروز در مراسم ششمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی تبریزیم با بیان اینکه این جشنواره پس از سالها وقفه امسال به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز و با حمایت های شهرداری و شورای اسلامی کلانشهر تبریز احیا شد، اظهار کرد: این جشنواره میزبان 250 نفر از هنرمندان 10 استان کشور است.

وی از اجرای تئاتر خیابانی در یکصد نقطه شهر خبر داد و گفت: مردم آذربایجان بهترین میزبان مهمانان در طول تاریخ هستند و امیدواریم در این هوای پاییزی و در این مکان تاریخی شهر به مدت سه روز متوالی در خدمت هنرمندان سراسر کشورمان باشیم.

دبیر ششمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی تبریزیم تبریز از شرکت 17 استان در این جشنواره خبر داد و گفت:  از این تعداد 10 استان به بخش مسابقه راه یافتند و در یکصد نقطه شهر هنرنمایی می کنند و در کنار هنرمندان تئاتر برنامه های متعددی برای کودکان و نوجوانان و همچنین آیین های سنتی نیز اجرا می شود.

راستی از حضور سه تن از هنرمندان متخصص و پیشکسوت کشور در جشنواره سراسری تئاتر خیابانی تبریز خبر داد و گفت: تبریز میزبان سه چهره نام آشنای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تئاتر خیابانی مردمی ترین نوع هنر نمایش است

تئاتر خیابانی مردمی ترین نوع هنر نمایش است