مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 10:202023-11-06بين الملل

شمشیر تیز در دست زنگی مَست


تهدید استفاده از بمب اتمی علیه مردم بی دفاع غزه در حالی از سوی مقامات ارشد رژیم صهیونیستی بیان می شود که این رژیم نشان داده با در اختیار داشتن یکی از بزرگترین زرادخانه های هسته ای جهان، - هیچگونه مسئولیت پذیری نسبت به اظهارات و اقدامات مغایر قوانین بین المللی خود ندارد و به پشتوانه هم پیمانان غربی خود، بی پروا روزبه روز خوی تجاوزگری خود را آشکارتر می سازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نور نیوز نوشت: پس از تهدید آمیخای الیاهو ، وزیر میراث فرهنگی کابینه بنیامین نتانیاهو به بمباران هسته ای غزه، دفتر نخست وزیر اسراییل صبح امروز اعلام کرد که او را تا اطلاع ثانوی و به مدت نامحدودی از حضور در جلسات دولت تعلیق کرده است.

تعلیقی که وب سایت وای نت، آنرا یک حرکت نمایشی و شبیه یک شوخی شمرد، چرا که به گفته این رسانه صهیونیستی جلسات کابینه به ندرت تشکیل می شود و این اقدام نتانیاهو در عمل کاملا بی معنا است.

ماجرا از اینجا شروع شد که الیاهو که اکنون رسانه ها از او به عنوان دیوانه غیرمسئول نام می برند، ایده بمباران اتمی غزه را مطرح کرد و البته دیری نپایید که از این اظهارات به عنوان یک سخن استعاری نام برد و از آن عقب نشینی کرد.

الیاهو همچنین در پاسخ به سوالی درباره سرنوشت اسرای اسراییلی در نوار غزه، گفت که من برای آنها دعا می کنم و به بازگشت آنها امیدوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمشیر تیز در دست زنگی مَست

شمشیر تیز در دست زنگی مَست