مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 14:052023-11-18سياسي

هزینه کرد در علم و اندیشه سرمایه گذاری محسوب می شود


نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: هزینه کرد در رابطه با علم و علم آموزی، توسعه فکر، دانش و اندیشه هزینه تلقی نشده و نوعی سرمایه گذاری است.

- ایسنا/زنجان نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: هزینه کرد در رابطه با علم و علم آموزی، توسعه فکر، دانش و اندیشه هزینه تلقی نشده و نوعی سرمایه گذاری است.

آیت الله علی خاتمی پیش از ظهر امروز ( 27 آبان ماه) در آیین بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی، اظهار کرد: کتاب آسمانی ما، آخرین و کامل ترین کتاب است و خداوند تبارک و تعالی وعده تضمین حفظ این برنامه جاوید وحی را در قرآن بیان فرموده است.

حدود 70 کتاب آسمانی داشته ایم و تقریبا همه آن کتاب ها محدود به زمان خاص بوده و بعد از سپری شدن زمان کتاب آسمانی جدیدی آمده که پایان بخش آن ها قرآن مجید است و همه آن مطالب کتاب های آسمانی در قرآن آمده است.

وی افزود: هیچ کتاب آسمانی تحدی ندارد و تحدی فقط مخصوص قرآن است و در این کتاب آسمانی در سه بخش دعوت به تحدی شده که اگر در حقانیت آن تردید دارید شما نیز مثل قرآن را بیاورید، یک تحدی دیگر قرآن این است که اگر در حقانیت قرآن تردید دارید و می گویید کار پیامبر است 10 سوره همانند سوره های قرآن بیاورید و در سومین تحدی نیز بیان شده که اگر تردید دارید یک سوره مثل قرآن بیاورید و همه را نیز به کمک و یاری بطلبید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه کرد در علم و اندیشه سرمایه گذاری محسوب می شود

هزینه کرد در علم و اندیشه سرمایه گذاری محسوب می شود