مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 09:302023-11-18اجتماعي

اطفاء حریق بیش از 130 هکتار از اراضی جنگلی گیلان


سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان با اشاره به حریق در بیش از 130 هکتاری اراضی جنگلی در استان طی روز گذشته گفت: این حریق ها به علت وزش باد گرم به صورت سطحی رخ داد و کاملاً مهارشده است.

- سید مازیار رضوی سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اطفا حریق اراضی جنگلی استان اظهار کرد: تمامی حریق های اراضی ملی و جنگلی که روز گذشته رخ داده بود مهار و اطفا شده است.

  وی با بیان اینکه بیش از 130 هکتار از عرصه های جنگلی استان دچار حریق سطحی شده بود، افزود: خوشبختانه در تمامی نقاط جنگلی، تنه درختان آسیب جدی ندیدند و با اطفای کامل آتش از گسترش آن به سایر اراضی جلوگیری شده است.

  سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان با اشاره به جزییات حریق در شهرستان تالش گفت: سه هکتار از اراضی جنگلی اسالم تالش دچار حریق شده بود که با حضور نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری و قرق بانان به موقع اطفا شد.

  رضوی با اشاره به تلاش همه جانبه برای اطفا حریق اراضی جنگلی در شهرستان سیاهکل بیان کرد: 10 هکتار از عرصه های جنگلی لیشک این شهرستان نیز دچار آتش سوزی شده بود که نسبت به اطفا آن اقدام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطفاء حریق بیش از 130 هکتار از اراضی جنگلی گیلان

اطفاء حریق بیش از 130 هکتار از اراضی جنگلی گیلان