مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 14:052023-11-14اقتصادي

افزایش و توسعه سامانه های هوشمند نظارتی راه ها در استان یزد


رییس مرکز مدیریت راه های کشور گفت: هشت سامانه ثبت تخلف، شش سامانه نظارت تصویری و 10 عدد دوربین ثابت عکس برداری با قابلیت سه گانه عکس برداری ، تردد شماری و رطوبت سنجی به سامانه های هوشمند حوزه حمل ونقل راهداری استان یزد اضافه خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در یزد، رییس مرکز مدیریت راه های کشور در سفر خود به استان یزد از پروژه های مختلف در حوزه مدیریت راه ها و سامانه های هوشمند نظارتی و کنترلی استان در محورهای مواصلاتی بازدید و با توجه به نیازهای استان، در جلسه ای با حضور محمد رستگاری مدیرکل راهداری و حمل ونقل راهداری استان یزد؛ مواردی را جهت توسعه سامانه های هوشمند نظارتی استان تصویب کرد.

منصور فخاران در پایان سفر خود به یزد و در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: با توجه به موقعیت استان یزد که در شاهراه شمال به جنوب کشور قرار دارد بحث ارتقاء و توسعه سامانه های حمل ونقل هوشمند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

در همین راستا با توجه به کمبودهایی که در زمینه تجهیزات و سامانه های هوشمند در سطح استان وجود داشت؛ برنامه ریزی هایی در جهت ارتقا و افزایش این سامانه ها، انجام شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 59 سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور در استان یزد فعال است، افزود: یکی از مصوبات این سفر اضافه شدن هشت سامانه ثبت تخلف ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش و توسعه سامانه های هوشمند نظارتی راه ها در استان یزد

افزایش و توسعه سامانه های هوشمند نظارتی راه ها در استان یزد