مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 11:252023-10-23سياسي

قیام هنر حماسه گلستان در «مسجد الاقصی» گرگان


رییس حوزه هنری گلستان از برگزاری اجتماع بزرگ و خودجوش هنرمندان استان گلستان در دفاع از مظلومان فلسطین خبر داد.

- ایسنا/گلستان رییس حوزه هنری گلستان از برگزاری اجتماع بزرگ و خودجوش هنرمندان استان گلستان در دفاع از مظلومان فلسطین خبر داد.

سید حسام بنی فاطمه در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه قطعاً زبان هنر یکی از گویاترین، رثاترین، جریان سازترین و ماندگارترین زبان های ارتباط جهانی در همه رخدادها و تحولات تاریخی است، اظهار کرد: در حال حاضر در رویداد فلسطین و غزه مظلوم ملت ها و به خصوص چهره های آزادی خواه در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی به خیابان ها آمده و واکنش هایی را هم داشته اند.

وی با اشاره به اینکه هر فردی در هر جایگاهی به سهم خود از ملت فلسطین حمایت می کنند، ادامه داد: ایرانیان همانند همیشه یار و یاور مظلومان جهان بوده و هستند و در همین راستا تجمع ها و برنامه های مختلفی را برگزار کرده و به نوعی اعتراض خود را به این کودک کشی ها و نسل کشی های سازمان یافته اعلام کرده اند.

رییس حوزه هنری گلستان از تدارک برنامه ای متفاوت توسط جامعه هنری استان گلستان برای نشان دادن خشم و انزجار خود از جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی خبر داد و افزود: در این برنامه شعرا، نویسندگان، عکاسان، فعالان عرصه موسیقی، بازیگران تئاتر و سینما، خوشنویس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیام هنر حماسه گلستان در «مسجد الاقصی» گرگان

قیام هنر حماسه گلستان در «مسجد الاقصی» گرگان