مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 08:552023-10-29سياسي

چرا فلسطینی ها با اختلاف از مقتدرترین ملت های امروز جهان هستند؟!


امروز بالاترین سطح محبوبیت را گروه های مقاومت در فلسطین دارند و هر چه می گذرد و شرایط سخت تر می شود این گروه های مقاومت هستند که محبوب تر و عزیزتر می شوند.

- چرا فلسطینی ها با اختلاف از مقتدرترین ملت های امروز جهان هستند؟! امروز بالاترین سطح محبوبیت را گروه های مقاومت در فلسطین دارند و هر چه می گذرد و شرایط سخت تر می شود این گروه های مقاومت هستند که محبوب تر و عزیزتر می شوند.

این میزان محبوبیت نشان می دهد که گفتمان مقاومت در محاسبات ذهنی و قلبی فلسطینی ها نهادینه و به جزیی از خصلت، خلق و سیره سیاسی و اجتماعی و فرهنگی آنها تبدیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مهدی جهان تیغی در یادداشتی نوشت: در روزهای اخیر که تمرکز فعالین رسانه ای در داخل و خارج از ایران متمرکز بر جنایات رژیم صهیونیستی بود، جلوه مظلومیت مردم فلسطین و به خصوص اهالی دلاور غزه بیش از گذشته توجه جهانیان را به خود جلب کرد.

این تصویر فرآگیر مظلومیت گرچه درست بود و هست ولی همه واقعیت نبود و جلوه اقتدار مردم فلسطین مغفول ماند.

  یک: اولین جنبه اقتدار به همین عملیات طوفان الاقصی بر می گردد، ملتی که آگاهانه و با وجود محتمل بودن تبعات و با توانمندی توانسته بزرگترین شکست نظامی، اطلاعاتی را به اسراییل که ادعای رتبه چهارمی قدرتمندترین ارتش های جهان را دارند، می توانند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا فلسطینی ها با اختلاف از مقتدرترین ملت های امروز جهان هستند؟!

چرا فلسطینی ها با اختلاف از مقتدرترین ملت های امروز جهان هستند؟!