مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 22:002023-11-19پزشكي

تفاهم نامه 3 جانبه احداث نخستین واحد داروسازی در هرمزگان منعقد شد


تفاهم نامه فیمابین استانداری هرمزگان، معاونت غذا و دارو (نماینده دانشگاه علوم پزشکی) و یک سرمایه گذار (شرکت بهداشت و درمان پاسارگاد) جهت تولید سرم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، تفاهم نامه فیمابین استانداری هرمزگان، معاونت غذا و دارو (نماینده دانشگاه علوم پزشکی) و یک سرمایه گذار (شرکت بهداشت و درمان پاسارگاد) جهت تولید سرم، آنتی بیوتیک و سایر اقلام دارویی برای اولین بار در استان هرمزگان در قالب پروژه شهرک صنعتی تخصصی سلامت (دارو، تجهیزات و ملزومات پزشکی) امضا شد.

پس از انجام مذاکرات اولیه از حدود 2 ماه قبل و طی شدن روند اخذ مجوزهای لازم از سازمان غذا و دارو و وزارت صمت، این تفاهم نامه امروز توسط مهدی دوستی (استاندار هرمزگان)، حامد فلاح (سرپرست حوزه معاونت غذا و دارو) و حسن علاء الدینی (سرمایه گذار) برای مدت 24 ماه امضاء شد.

بر اساس این تفاهم نامه 20 درصد از سرمایه ی مورد نیاز برای اجرای طرح توسط سرمایه گذار تامین می شود و 80 درصد آن در قالب تسهیلات کم بهره از طرف دولت اعطاء می گردد.

همچنین زمین مورد نیاز جهت اجرای طرح در کمترین زمان ممکن و با نازلترین قیمت همراه با آماده سازی زیرساخت های لازم از طرف شرکت های شهرک های صنعتی هرمزگان به سرمایه گذار اختصاص داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه 3 جانبه احداث نخستین واحد داروسازی در هرمزگان منعقد شد

تفاهم نامه 3 جانبه احداث نخستین واحد داروسازی در هرمزگان منعقد شد