مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 21:152023-11-04سياسي

آماری از عقب ماندگی و کمک کاری در راه برگزاری کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد


فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد آماری از فعالیت دستگاه ها در خصوص کنگره شهدای استان ارائه داد که نشان می دهد بسیاری از دستگاه ها پای کار نیستند و نمی دانند که چه برنامه عظیم فرهنگی سال آینده باید در استان برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، کنگره شهدای هر استان به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی تلقی می شود که هر 8 سال یک بار در استان ها برگزار می شود و برنامه نسبتا سنگین فرهنگی بوده که بدون همکاری دستگاه ها امکان برگزاری آن وجود ندارد.

در استان کهگیلویه و بویراحمد اولین کنگره شهدای استان در سال 95 برگزار شد و اکنون در سال 1403 می بایست دومین کنگره شهدای استان در مهرماه برگزار شود و لازم است که همه دستگاه ها بدون چون و چرا پای کار باشند.

سردار حمید خرمدل در نشست شورای سیاست گذاری کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد که به ریاست سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد با گرامیداشت 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: امسال مردم استان همپای سایر نقاط کشور حماسه آفریدند و وظیفه خود را به نحو خوبی ادا کردند که از آنها قدردانی می کنم.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: این ایام به مردم غزه سخت می گذرد، بیش از دو میلیون نفر در باریکه غزه توسط اسراییل بمباران می شوند چنین جنایتی س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماری از عقب ماندگی و کمک کاری در راه برگزاری کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد

آماری از عقب ماندگی و کمک کاری در راه برگزاری کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد