مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 16:252023-11-07سياسي

یکصد بسته معیشتی بین نیازمندان بندر انزلی توزیع شد


در راستای اجرای طرح قرار دوازدهم اوقاف و امور خیریه، یکصد بسته معیشتی به همت خیرین و با همکاری هلال احمر شهرستان بندر انزلی تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

- ایسنا/گیلان در راستای اجرای طرح قرار دوازدهم اوقاف و امور خیریه، یکصد بسته معیشتی به همت خیرین و با همکاری هلال احمر شهرستان بندر انزلی تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

امروز سه شنبه 16 آبان ماه در راستای اجرای طرح دوازدهم اوقاف و امور خیریه به میزبانی بقعه بی بی حوریه صد بسته معیشتی به ارزش 700 میلیون ریال به همت خیرین و با همکاری هلال احمر شهرستان بندر انزلی تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

در حاشیه این برنامه حجت الاسلام حمید رهبرشاد، رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندر انزلی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: یکی از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه، اجرای طرح قرار دوازدهم است که در آن طرح به نیت سلامتی و تعجیل حضرت ولی عصر (عج) ماهانه از محل کمک های خیرین و نیات واقفین نیک اندیش، بسته های معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع می شود.

وی با بیان اینکه در اجرای طرح قرار دوازدهم ماه جاری علاوه بر حضور خیرین و واقفین نیک اندیش، جمعیت هلال احمر شهرستان بندر انزلی نیز مشارکت داشت، افزود: در این طرح 100 بسته معیشتی به ارزش 700 میلیون ریال تهیه و بین نیازمندان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکصد بسته معیشتی بین نیازمندان بندر انزلی توزیع شد

یکصد بسته معیشتی بین نیازمندان بندر انزلی توزیع شد