مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 16:452023-10-26سياسي

نماینده ایران در OPCW اعتبارنامه خود را تقدیم کرد


نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان منع سلاح های  شیمیایی (OPCW) اعتبارنامه خود را به مدیرکل این سازمان ارائه داد.

- نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان منع سلاح های  شیمیایی (OPCW) اعتبارنامه خود را به مدیرکل این سازمان ارائه داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هادی فرجوند نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان منع سلاح های شیمیایی (OPCW) اعتبارنامه خود را به فرناندو آریاس مدیرکل این سازمان تقدیم کرد.

در این دیدار دو طرف بر اهمیت موضوع ممنوعیت سلاح های شیمیایی، حفظ دست آوردهای سازمان و نقش دبیرخانه فنی در این زمینه تاکید کرده و در خصوص مرکز جدید شیمیایی و فناوری این سازمان و همچنین زمینه های همکاری آینده گفت وگو کردند.

نماینده دائم کشورمان پس از قدردانی از تلاش های دبیرخانه فنی در اجرای وظایف سازمانی وفق کنوانسیون سلاح های شیمیایی، بر لزوم حفظ ماهیت فنی - تخصصی سازمان و اجتناب از سیاسی شدن فضای حاکم بر آن تاکید ورزید.

وی همچنین با اشاره به متخصصان با استعداد در حوزه صنایع شیمیایی کشورمان، خواستار جذب این افراد در چارچوب کاری سازمان شد.

فرناندو آریاس، مدیرکل سازمان نیز ضمن قدردانی از حضور فعال هیات کشورمان در نشست های سازمان ، بر تلاش جهت جذب نیروهای متخصص و با استعداد از همه مناطق تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ایران در OPCW اعتبارنامه خود را تقدیم کرد

نماینده ایران در OPCW اعتبارنامه خود را تقدیم کرد