مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 11:152023-10-25سياسي

عسگری: هولوکاست رژیم غاصب صهیونیستی چهره نفرت انگیز این رژیم را نمایان کرده است


نماینده کرج در مجلس در خصوص جنایت های وحشیانه رژیم کودک کش صهیونیستی، گفت: هولوکاستی که رژیم غاصب در غزه به پا کرده است، چهره نفرت انگیز این رژیم ظالم را در تمام دنیا نمایان کرده است.

- مهدی عسگری نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی نوبت صبح امروز چهارشنبه سوم آبان ماه در تذکری شفاهی در خصوص جنایت های وحشیانه رژیم کودک کش صهیونیستی، گفت: هولوکاستی که رژیم غاصب در غزه به پا کرده است، چهره نفرت انگیز این رژیم ظالم را در تمام دنیا نمایان کرده است.

وی اظهار کرد: تمام آزاده های جهان امروز علیه این رژیم منحوس متحد و منسجم شده اند و ان شاء الله به نابودی این غده سرطانی ختم خواهد شد.

     نماینده کرج در مجلس با بیان شعری از ملت، مظلوم غزه اینگونه حمایت خود را اعلام کرد: بحث ما بر سر اطفال فلسطینی بود این که رفتار تل آویو مجانینی بود هولوکاستی که به پا کرد به بیمارستان! به یقین کار نه هیتلر نه موسیلینی بود رژیم صهیونیستی طی هفته های اخیر و بعد از شکست در عملیات موفقیت آمیز طوفان الاقصی رو به کشتار مردم بی دفاع غزه آورده و تاکنون بیش از هزار زن و کودک فلسطینی را به شهادت رسانده است به گونه ای که در روز سه شنبه 25 مهرماه رژیم جنایتکار صهیونیستی بیمارستان المعمدانی غزه را بمباران کرد و بیش از هزار کودک و زن مظلوم را به شهادت رسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عسگری: هولوکاست رژیم غاصب صهیونیستی چهره نفرت انگیز این رژیم را نمایان کرده است

عسگری: هولوکاست رژیم غاصب صهیونیستی چهره نفرت انگیز این رژیم را نمایان کرده است