مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 14:562023-10-29ورزشي

سهم ورزشکاران کرمانشاهی از بازی های پاراآسیایی 4 مدال رنگا رنگ بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیین استقبال از چهار ملی پوش پرافتخار و مدال آور کرمانشاهی به همراه 2 مربی ارزشمند تیم ملی در رقابت های پاراآسیایی هانگژو امروز در فرودگاه اشرفی اصفهانی برگزار شد.

منوچهر حاتمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در حاشیه این مراسم به خبرنگار فارس، گفت: امروز چهار نفر از قهرمانان استان از مسابقات پاراآسیایی برگشتند.

وی ادامه داد: این چهار دلاور کرمانشاهی علی رغم وجود سختی هایی، توانستند برای کشور عزیزمان 2 مدال طلا و 2 مدال نقره کسب کنند و با سهم داشتند در افتخارآفرینی مقام دوم کشور در مسابقات پارآسیایی، ما می توانیم را به همگان ثابت کردند.

  مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: امیدواریم با حمایت های استاندار، مسوولان استانی و اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه بتوانیم سهمیه مناسب المپیک و پاراالمپیک را بگیریم.

عزت الله پرنیان رییس هیأت جانبازان و معلولان استان کرمانشاه که به عنوان مربی تیم ملی دو ومیدانی در این مسابقات حضور داشت نیز با اشاره به سطح بالای مسابقات پاراآسیایی، گفت: کشور ایران با تمام قوا در این مسابقات حضور پیدا کرد و با 44 طلا برای نخستین بار توانست بعد از کشور چین؛ سکوی دوم را ازآن خود کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم ورزشکاران کرمانشاهی از بازی های پاراآسیایی 4 مدال رنگا رنگ بود

سهم ورزشکاران کرمانشاهی از بازی های پاراآسیایی 4 مدال رنگا رنگ بود