مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 13:252023-11-07اقتصادي

صدور 18 موافقت اصولی سرمایه گذاری گردشگری فارس در مهر


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس از صدور 18 موافقت اصولی با حجم سرمایه گذاری بیش از 4 هزار میلیارد ریال در حوزه گردشگری فارس در مهر ماه خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس از صدور 18 موافقت اصولی با حجم سرمایه گذاری بیش از 4 هزار میلیارد ریال در حوزه گردشگری فارس در مهر ماه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید مؤید محسن نژاد امروز 16 آبان 1402 با اعلام این خبر گفت: 18 موافقت اصولی پروژه های گردشگری در حوزه معاونت سرمایه گذاری این اداره کل صادرشده است که ایجاد اشتغال 319 نفر را در پی دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس ادامه داد: در مهرماه گذشته تعداد 6 مجوز ایجاد نیز برای پروژه های گردشگری در حوزه سرمایه گذاری اداره کل صادر شد که با حجم سرمایه گذار بیش از هزار میلیارد ریال و اشتغال مستقیم 91 نفری این مجوزها صادرشده است.

وی با بیان اینکه یکی از راه های حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی معرفی به بانک جهت اخذ تسهیلات است که این اداره کل ماهانه متقاضیان دریافت تسهیلات را جهت اخذ وام به بانک عامل معرفی می کند تا شرایط مناسب تری درراستای حمایت از سرمایه گذران بخش خصوصی درزمینه گردشگری فراهم آید،افزود:رویکرد افراد جهت سرمایه گذاری در بخش گردشگری رویکرد مثبتی است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 18 موافقت اصولی سرمایه گذاری گردشگری فارس در مهر

صدور 18 موافقت اصولی سرمایه گذاری گردشگری فارس در مهر