مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 13:352023-11-10سياسي

آمریکا و ایادی استکبار در صورت اقدام احمقانه ضربه ای فراموش نشدنی خواهند خورد


ملت ایران هیچ وقت نترسیده است اگر آمریکا و ایادی استکبار کوچک ترین حرکتی علیه ایران اسلامی داشته باشند بدانند ضربه ای خواهند خود که هیچ وقت فراموش نخواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران حجت الاسلام والمسلین سید عنایت هاشمی منش در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت های این هفته گفت: روز 19 آبان ماه نماد مقاومت شجاعانه مردم گچساران در برابر طاغوت است و همواره این روز بزرگ بایستی گرامی داشته شود و به روان پاک همه شهدا درود می فرستیم، 19 آبان 57 روزی است که غیرت، همدلی، ولایت مداری و افتخارآفرینی مردم عزیز این خطه در حمایت از آرمان های انقلابی برگ زرینی دیگری بر افتخارات استان افزود.

وی افزود: گچساران را باید با قیام 19 آبان 57 معرفی کرد، گچساران را باید با حرم بی بی حکیمه خاتون سلام الله علیها فرزند امام موسی کاظم علیه الاسلام شناخت.

گچساران را باید با 43 بقعه متبرکه اش که از فرزندان و نوادگان ائمه عصمت و طهارت علیهم السلام هستند معرفی کرد.

حجت الاسلام هاشمی منش تصریح کرد: بنابراین این روز بزرگ را باید قدر بدانید و مسئولین برای اینکه بتوانند قیام خونین 19 آبان را در تاریخ رسمی کشور ثبت کنند باید تلاش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا و ایادی استکبار در صورت اقدام احمقانه ضربه ای فراموش نشدنی خواهند خورد

آمریکا و ایادی استکبار در صورت اقدام احمقانه ضربه ای فراموش نشدنی خواهند خورد