مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 16:002023-10-24سياسي

مادر شهیدان حمید و بهروز احمدی به فرزندان شهیدش پیوست


حاجیه خانم منیر شیعه مادر شهیدان «حمید و بهروز احمدی»، پس از سال ها صبر و بردباری در سن 88 سالگی به علت کهولت سن و تحمل چند سال بیماری ندای حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، حاجیه خانم منیر شیعه مادر صبور و مکرمه شهید حمید احمدی و مادر ناتنی بهروز احمدی ، پس از سال ها صبر و بردباری در سن 88 سالگی به علت کهولت سن و تحمل چند سال بیماری ندای حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

شهید حمید احمدی در سال 1337 در روستای شامکان از توابع شهرستان ششتمد به دنیا آمد و در سال 1355 در رشته مهندسی مکانیک دانشگاه تهران قبول شد.

او تابستان سال 1358 با چند تن از دوستانش برای تشکیل جهاد سازندگی سبزوار اقدام کرد و برای کمک به مردم به مناطق محروم رفت.

از 26 اسفندماه سال 1359 که سال چهارم دانشگاه را می گذراند، چند بار از طریق جهاد سازندگی به جبهه های حق علیه باطل اعزام شد و به عنوان آرپی جی زن رشادت و دلاوری های زیادی از خود نشان داد.

هر دو گوشش سال 1360 در یکی از عملیات ها صدمه دید و سرانجام سوم آبان ماه همان سال در دهلاویه بر اثر اصابت خمپاره جمجمه اش متلاشی شده و به شهادت رسید.

پیکر او در زادگاهش به خاک سپرده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادر شهیدان حمید و بهروز احمدی به فرزندان شهیدش پیوست

مادر شهیدان حمید و بهروز احمدی به فرزندان شهیدش پیوست