مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 07:402023-11-20حوادث

دستگیری کلاهبرداران درج آگهی جعلی در فضای مجازی در خراسان شمالی


فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از شناسایی دو نفر که با ترفند درج آگهی جعلی و دریافت بیعانه از شهروندان کلاهبرداری می کردند، خبر داد‎.

- ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از شناسایی دو نفر که با ترفند درج آگهی جعلی و دریافت بیعانه از شهروندان کلاهبرداری می کردند، خبر داد‎.

سرهنگ مجید یگانه پور اظهار کرد: در پی شکایت چند نفر از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس در سایت دیوار از آنها کلاهبرداری کرده، بررسی موضوع در دستور کار مامورین تجسس کلانتری 11امام علی شیروان قرار گرفت.

وی ادامه داد: شاکیان در یکی از سایت های خرید و فروش، با آگهی مواجه شده که جهت خرید با آگهی دهنده تماس گرفته سپس وی با ارائه شماره کارت و دریافت بیعانه جهت دریافت آدرس و ارسال بار، اعتماد مشتری را جلب می کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، سرهنگ یگانه پور با اشاره به اینکه مالباختگان از استان های همجوار پس از واریز وجه به حساب معرفی شده در ساعت مقرر نه تنها هیچ مرسوله ای دریافت نکردند، افزود: حتی فروشنده از پاسخگویی به تماس آن ها امتناع کرده و آگهی را حذف کرده است.

وی گفت: با بررسی مستندات و اظهارات شاکیان و انجام اقدامات فنی و تخصصی در فضای مجازی مشخص شد، متهم با دریافت شماره کارت یک فرد آشنا جهت خر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری کلاهبرداران درج آگهی جعلی در فضای مجازی در خراسان شمالی

دستگیری کلاهبرداران درج آگهی جعلی در فضای مجازی در خراسان شمالی