مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 07:552023-10-26دانش

اعلام شرایط ونحوه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 1403


شرایط، تاریخ و نحوه ثبت نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1403 و بیست و نهمین دوره المپیاد علمی - دانشجویی کشور اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر این اساس، ثبت نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1403 در تمامی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و نهمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور از روز یکشنبه هفتم آبان آغاز می شود.

داوطلبان شرکت در این آزمون باید با توجه به نکات اعلامی و همچنین در نظر داشتن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون، می توانند در آزمون مذکور ثبت نام و شرکت نمایند.

شرایط ثبت نام ثبت نام برای آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1403 از روز یکشنبه هفتم آبان آغاز می شود و روز شنبه 13 آبان پایان می پذیرد.

ثبت نام منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.

sanjesh.

org انجام می شود.

متقاضیان شرکت در این آزمون برای اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات مربوط به ضوابط ثبت نام اتباع غیرایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه رزمندگان و ایثارگران (مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون)، در صورتی که واجد شرایط هستند، می توانند حداکثر در دو رشته امتحانی (یک رشته اصلی و یک رشته شناو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام شرایط ونحوه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 1403

اعلام شرایط ونحوه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 1403