مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 09:402023-10-29حوادث

توقیف موتورسیکلت 12میلیاردی در شهرقدس


عهده دار فرماندهی انتظامی شهرستان قدس از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین به ارزش12 میلیارد ریال توسط ماموران کلانتری 12 این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، سرهنگ غلامعلی نعمتی عهده دار فرماندهی انتظامی شهرستان قدس اظهار کرد: ماموران کلانتری 12 حین گشت زنی در حوزه استحفاظی، یک دستگاه موتور سیکلت سنگین قاچاق با مشخصات سوزوکی سی بی 1300 سی سی که در سطح شهر در حال تردد و برای شهروندان ایجاد مزاحمت کرده بود را توقیف و پس از هماهنگی قضایی به کلاتنری منتقل شد.

وی افزود: با توجه به اینکه این موتورسیکلت خارجی با حجم موتور غیرمجاز فاقد مدارک قانونی و ممنوعیت فروش بوده و به صورت قاچاق وارد کشور شده بود، ماموران کلانتری نسبت به انتقال آن به مقر انتظامی اقدام و پرونده ای در این خصوص تشکیل شد.

سرهنگ نعمتی با بیان اینکه موتورسیکلت توقیفی از نظر کارشناسان، دارای ارزش ریالی بالغ بر 12 میلیارد ریال می باشد، خاطرنشان کرد: طبق قانون تردد موتورسیکلت های سنگین در سطح شهر ممنوع بوده و پلیس با تمام توان نسبت به شناسایی و توقیف اینگونه وسائط نقلیه که موجب برهم زدن نظم عمومی و آسایش شهروندان می شوند اقدام و مالکان نیز به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف موتورسیکلت 12میلیاردی در شهرقدس

توقیف موتورسیکلت 12میلیاردی در شهرقدس