مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 12:402023-10-24سياسي

حمایت از توسعه صنعت نساجی در سایه تصویب 2 قانون دانش بنیان


نماینده مجلس شورای اسلامی با انتقاد نسبت به نبود قانون برای حمایت و توسعه صنعت نساجی، گفت: افتخار دارم که در طراحی دو قانون دانش بنیان مشارکت داشتم و از این طریق فعالان صنعت نساجی در قالب این قوانین فعالیت دانش بنیان داشته باشند.

- نماینده مجلس شورای اسلامی با انتقاد نسبت به نبود قانون برای حمایت و توسعه صنعت نساجی، گفت: افتخار دارم که در طراحی دو قانون دانش بنیان مشارکت داشتم و از این طریق فعالان صنعت نساجی در قالب این قوانین فعالیت دانش بنیان داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسفندیار اختیاری در آیین افتتاحیه سیزدهمین کنفرانس ملی مهندسی نساجی در دانشگاه امیرکبیر با اشاره به رویکرد این کنفرانس در زمینه مهاجرت، تاکید کرد: هیچ کس دوست ندارد کشور خود را ترک کند، مگر در شرایط خاص و ما مسؤولان نباید شرایط خاص را ایجاد کنیم تا کسی مجبور به ترک کشور نشود.

وی صنعت و علم نساجی را یکی از علومی دانست که در مرز دانش حرکت می کند و افزود: دانشکده نساجی دانشگاه صنعتی امیرکبیر باید سر خود را بالا نگه دارد؛ چون با همت صنعتگران احداث شده است.

اختیاری با اشاره به وضع قوانین در زمینه توسعه صنعت، اظهار کرد: علی رغم اینکه صنعت نساجی از روستاها تا مراکز استان ها گسترده شده است، ولی در متن قانون حرفی از نساجی زده نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از توسعه صنعت نساجی در سایه تصویب 2 قانون دانش بنیان

حمایت از توسعه صنعت نساجی در سایه تصویب 2 قانون دانش بنیان