مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 12:102023-10-27حوادث

ضرب شصت پلیس به سوداگران مرگ در هرمزگان


فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف بیش از نیم تن مواد مخدر از نوع تریاک در دو عملیات منسجم و مشترک پلیسی در شهرستان های حاجی آباد و میناب خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان امروز بیان داشت: مأموران انتظامی شهرستان میناب با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از دپوی محموله مواد مخدر توسط قاچاقچیان در منزلی در شهر هشتبندی میناب مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

  وی افزود: مأموران با تشکیل چند اکیپ با هماهنگی قضایی و ورود به منزل فردی به هویت معلوم ،موفق به کشف 139 کیلوگرم تریاک و 700 گرم سوخته ،یک قبضه سلاح شکاری پنج تیر و دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر در محل شدند.

  فرمانده انتظامی استان در ادامه بیان داشت : مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر حاجی آباد با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز، در عملیات دیگر پس انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی یک محموله مواد مخدردر حال حمل به وسیله یک دستگاه پژو 405 به سمت شهرستان داراب در محور دهستان شهرستان حاجی آباد را مورد شناسایی و به راننده دستور ایست دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب شصت پلیس به سوداگران مرگ در هرمزگان

ضرب شصت پلیس به سوداگران مرگ در هرمزگان