مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 11:402023-11-20اقتصادي

باران شدید و رانش زمین در کنیا ده ها هزار نفر را آواره کرده است


معاون رییس جمهور کنیا گفت که حداقل 80000 خانوار در کنیا تحت تأثیر باران شدید و رانش زمین قرار گرفته اند و تعداد آنها هر روز افزایش می یابد.

- معاون رییس جمهور کنیا گفت که حداقل 80000 خانوار در کنیا تحت تأثیر باران شدید و رانش زمین قرار گرفته اند و تعداد آنها هر روز افزایش می یابد.

دولت کنیا روز دوشنبه اعلام کرد؛ ده ها هزار نفر در سراسر این کشور تحت تأثیر بارندگی شدید، سیل و رانش زمین قرار گرفته اند و خدمات راه آهن در بندر مومباسا نیز متوقف شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر به نقل از فرانس 24، کنیا روز دوشنبه اعلام کرد؛ ده ها هزار نفر در سراسر این کشور تحت تأثیر بارندگی شدید، سیل و رانش زمین قرار گرفته اند و خدمات راه آهن در بندر مومباسا نیز متوقف شده است.

شاخ آفریقا بارندگی شدید مرتبط با پدیده آب و هوایی ال نینو را در هفته های اخیر تجربه کرده است که ده ها نفر از جمله حداقل 46 نفر در مناطق مختلف کنیا جان خود را از دست دادند.

ریگاتی گاچاگوا، معاون رییس جمهور گفت که حداقل 80000 خانوار در کنیا تحت تأثیر این شرایط جوی قرار گرفته اند و تعداد آنها هر روز افزایش می یابد.

او گفت که دولت برای نجات مردم از جمله با هلیکوپترها و سایر خدمات اضطراری برای رساندن کمک و نجات خانواده های درگیر پاسخ می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باران شدید و رانش زمین در کنیا ده ها هزار نفر را آواره کرده است

باران شدید و رانش زمین در کنیا ده ها هزار نفر را آواره کرده است