مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 14:202023-11-01سياسي

اقدام جالب دانشجویان دانشگاه رجایی در بازسازی جنایات صهیونیست ها


دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در اقدامی نمادین حال و هوای بیمارستان بمباران شده المعمدانی را در صحن دانشگاه بازنمایی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در اقدامی نمادین حال و هوای  بیمارستان بمباران شده غزه را در صحن دانشگاه بازنمایی کردند.

گفتنی است پیش از این دانشجویان دانشگاه های شریف و امیر کبیر ظهر امروز در محکومیت جنایات اخیر رژیم صهیونیستی و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای غزه تجمع کرده بودند.

    به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس بیش از سه هفته از حملات سنگین رژیم صهیونستی به غزه گذشته است؛ رسانه های فلسطینی بامداد سه شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازدادند که شمار قربانیان حملات جنایتکارانه رژیم موقت صهیونیستی به نوار غزه، به 8306 شهید شامل 3457 کودک و 2136 زن رسیده است.

    بعد از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی و شهادت صدها تن از کودکان و مردمی که به این بیمارستان پناه برده بودند، خشم مردم و دانشگاهیان چندین برابر شد تا جایی که شبانه به خیابان آمدند تا صدای اعتراض خود را به جهانیان برسانند.

دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور با برپایی تجمعات مختلف و انتشار بیانیه هایی انزجار خود را از جنایات صهیونیست ها را نشان داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام جالب دانشجویان دانشگاه رجایی در بازسازی جنایات صهیونیست ها

اقدام جالب دانشجویان دانشگاه رجایی در بازسازی جنایات صهیونیست ها