مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 13:202023-11-17اقتصادي

تکلیف خریداران و فروشندگان خودرو روشن شد/ وزیر صمت چه خبر مهمی را اعلام کرد؟


خودروسازان به من گفته اند که «به مشتریان توصیه می کنند خودرویی را جای خودروی دیگر خریداری کنند»، حالا مشتری می تواند توصیه را نپذیرد.

- جی پلاس ؛ ایران خودرو و سایپا پس از آنکه مجوز جدید افزایش قیمت گرفتند، محصولات ثبت نامی خود را در سامانه یکپارچه عرضه نکردند و خودروهای جدید را که فقط به دلیل چند افزونه چندین میلیون گران تر شده اند را به متقاضایان پیشنهاد می دهند.

طی چند سال اخیر همواره مردم برای خرید خودرو از خودروسازان داخل با مشکلات زیادی مواجه بوده اند از جمله این مشکلات می توان به قرعه کشی، احتکار، گرانی، افزایش قیمت، کاهش و عرضه خودرو در بورس کالا و غیره اشاره کرد.

همه این مشکلات چالش هایی را برای خریدارن واقعی خودرو ایجاد کرده است که گویا پایانی هم ندارد، اخیرا خودروسازان ، متقاضیان خرید خودرو در سامانه یکپارچه را وادار به خرید خودروهایی مغایر با خودروهای ثبت نامی در سامانه یکپارچه می کنند.

به عنوان مثال شرکت ایران خودرو در فراخوانی به متقاضیان خرید رانا پلاس که قبلا در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده بودند اعلام کرده که به جای این خودرو، رانا پلاس ارتقا یافته یا پژو 207، با قیمت بالاتر تحویل بگیرند.

همچنین این خودروساز در فراخوانی دیگر به مشتریان خود که متقاضی تارا V1 بوده اند اعلام کرده به جای این خودرو برای خری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف خریداران و فروشندگان خودرو روشن شد/ وزیر صمت چه خبر مهمی را اعلام کرد؟

تکلیف خریداران و فروشندگان خودرو روشن شد/ وزیر صمت چه خبر مهمی را اعلام کرد؟