مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 12:062023-11-13سياسي

ما در نظام خانواده و دفاع از حقوق زن طلبکاریم، بدهکار نیستیم!


ما در نظام خانواده و دفاع از حقوق زن طلبکاریم، بدهکار نیستیم و باید از موضع قدرت با دنیا صحبت کنیم.

این ما بودیم که تعریف دقیقی از نظام خانواده و حقوق زن ارائه دادیم، - ما در نظام خانواده و دفاع از حقوق زن طلبکاریم، بدهکار نیستیم! ایسنا/همدان رییس دانشگاه بوعلی سینا گفت: ما در نظام خانواده و دفاع از حقوق زن طلبکاریم، بدهکار نیستیم و باید از موضع قدرت با دنیا صحبت کنیم.

این ما بودیم که تعریف دقیقی از نظام خانواده و حقوق زن ارائه دادیم، جایگاهی که اسلام، نظام اسلامی و جمهوری اسلامی از آن در بحث حقوق زنان و خانواده دفاع می کند، بسیار رفیع بوده و جایگاهی است که خود زنان باید از آن دفاع کنند، در حقیقت مهمترین مدافع این جایگاه، خود زنان باید باشند و هستند.

دکتر حسین رضوان دوشنبه 22 آبان در نخستین نشست بین المللی زنان ایرانی، معماران تمدن ساز در نهضت ترجمه(جهاد تبیین در الگوی سوم) با حضور فرهیختگانی از 15 کشور جهان به میزانی استان همدان، با اشاره به اینکه زنان و کودکان در غزه به فجیع ترین وضع تحت فشار و قتل عام قرار دارند، اظهار کرد: به نظرم وقایع اخیر دو عبارت دموکراسی و حقوق بشر را معنا می کند.

سال گذشته کشور ما را به بدترین وجه به نقض حقوق زنان متهم می کردند و امروز بعد از گذشت یک سال معنای نقض حقوق زنان و کودکان را به واضح ترین وج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ما در نظام خانواده و دفاع از حقوق زن طلبکاریم، بدهکار نیستیم!

ما در نظام خانواده و دفاع از حقوق زن طلبکاریم، بدهکار نیستیم!