مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 09:102023-11-02اجتماعي

در هشت ماه گذشته 67 اخطاریه آلودگی صادر شد


مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: در هشت ماهه گذشته تعداد 67 اخطاریه صادر کردیم که از این تعداد 17 اخطاریه به شهرداری ها، 16 اخطاریه به بیمارستان ها و 34 اخطاریه به صنایع استان است.

- داوود میرشکارمدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، با اشاره به اخطاریه های محیط زیست استان به برخی دستگاه ها، اظهار کرد: در هشت ماهه گذشته تعداد 67 اخطاریه صادر کردیم که از این تعداد 17 اخطاریه به شهرداری ها، 16 اخطاریه به بیمارستان ها و 34 اخطاریه به صنایع استان است.

وی با بیان اینکه این اخطاریه ها عمدتاً در بحث آلودگی هوا، پسماند و پساب بود، افزود: این دستگاه ها برخی موازین زیست محیطی را رعایت نکرده و باید اقدامات لازم را جهت رفع مسائل زیست محیطی انجام دهند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: در مرحله اول دستگاه های متخلف از اداره کل اخطاریه دریافت می کنند اما چنانچه واحد تولیدی مشکلات خود را مرتفع نکرد در مرحله بعدی برای آن اخطاریه قضایی صادر می شود.

میرشکار با اشاره به اخطاریه های قضایی که برای رفع آلودگی همچنین احکام حبس برای مدیران متخلف صادر می شود، بیان کرد: در حوزه محیط زیست با هیچ مدیر یا واحد تولیدی بر سر سلامت مردم معامله نخواهیم کرد و تا اقدام اجرایی پیش خواهیم رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در هشت ماه گذشته 67 اخطاریه آلودگی صادر شد

در هشت ماه گذشته 67 اخطاریه آلودگی صادر شد