مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 10:202023-11-04اقتصادي

ضرورت تهیه بانک اطلاعاتی جامع از واحدهای تولیدی و صنعتی البرز


رییس کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی البرز با تاکید بر ضرورت تهیه بانک اطلاعاتی جامع از واحدهای تولیدی و صنعتی استان گفت: در این مورد داده های آماری موجود در دستگاه های دولتی و بخش خصوصی احصاء و به روزرسانی می شود.

- ایسنا/البرز رییس کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی البرز با تاکید بر ضرورت تهیه بانک اطلاعاتی جامع از واحدهای تولیدی و صنعتی استان گفت: در این مورد داده های آماری موجود در دستگاه های دولتی و بخش خصوصی احصاء و به روزرسانی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمحمدباقر رضوی تقوی روز شنبه 13 آبان در هفتمین جلسه کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی البرز با اشاره به دستور این جلسه مبنی بر هم اندیشی در خصوص نحوه گردآوری آمار و تهیه بانک جامع اطلاعاتی از واحدهای تولیدی، صنعتی، معدنی، کشاورزی و صنفی استان بیان کرد: این موضوع از سال های گذشته در دستور کار بوده اما هنوز اطلاعات آماری دقیقی در رابطه با مجموعه های اقتصادی فعال استان در هیچ نهاد و دستگاه دولتی و خصوصی در دسترس نیست.

وی با تاکید بر اینکه گردآوری اطلاعات آماری صحیح از زمینه فعالیت، میزان تولید و سطح اشتغال زایی در مجموعه های اقتصادی البرز در رشد و توسعه استان بسیار اثرگذار است، افزود: با توجه به اینکه تعداد قابل توجهی از واحدهای تولیدی و صنعتی البرز از بخش خصوصی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تهیه بانک اطلاعاتی جامع از واحدهای تولیدی و صنعتی البرز

ضرورت تهیه بانک اطلاعاتی جامع از واحدهای تولیدی و صنعتی البرز