مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 11:352023-11-14فرهنگي

چشم تئاتر به گیشه دوخته شده است


 کارگردان گروه نمایش راویان هنر خواف گفت: برای تأمین هزینه های یک نمایش، حامی مالی نداریم و تنها امیدمان به فروش بلیت در گیشه است.

- ایسنا/خراسان رضوی  کارگردان گروه نمایش راویان هنر خواف گفت: برای تأمین هزینه های یک نمایش، حامی مالی نداریم و تنها امیدمان به فروش بلیت در گیشه است.

رضا تاجیک در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه تولید یک نمایش هزینه های متعددی همچون انتخاب متن نمایش، بازیگران، صحنه آرایی، لباس، دکور، سالن تمرین و .

دارد، اظهار کرد: در حال حاضر اسپانسر نداریم و فعلاً برای تهیه لباس و دکور و طراحی صحنه از جیب خودمان هزینه می کنیم و فقط به فروش بلیت و آمدن تماشاگر به سالن و در نهایت بازگشت سرمایه، دل بستیم.

تاجیک با اعلام این که هنرمندان درآمد چندانی از تئاتر به دست نمی آورند، اظهار کرد: هنرمند جوان سعی می کند دغدغه اش به کسب درآمد از اثر نمایشی نباشد و فقط به زیبایی کار هنری و جذب مخاطب و ترغیب تماشاگر به تماشای کارهای نمایشی می اندیشد، البته باز هم با این حال از مسئولان مربوطه انتظار داریم که به لحاظ مالی با گروه های هنری در تأمین هزینه ها همکاری کنند تا چراغ تولیدات نمایشی، کم فروغ نشود.

وی با اشاره به اینکه اگر در جامعه ای برای فرهنگ و اجرای برنامه های هنری برنامه ریزی شود، مشکلات یکی پس از دیگری رفع خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم تئاتر به گیشه دوخته شده است

چشم تئاتر به گیشه دوخته شده است