مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 08:102023-11-06ورزشي

سرای «شهیده سیاری» در پردیسان افتتاح شد


سرای محله «شهیده سیاری» با هدف ارتقاء فرهنگ شهروندی، ترویج و اعتلای میراث و هویت فرهنگی، تاریخی و انقلابی شهر قم، در بوستان شهروند پردیسان قم افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد طباطبایی نژاد سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری قم در آیین افتتاحیه سرای محله شهیده سیاری بوستان شهروند پردیسان ضمن تقدیر از تلاش های مجموعه مردمی قرارگاه سیدالشهداء(ع) گفت: امید است با حضور مجموعه های مردمی در سطح محلات شهر مقدس قم، فعالیت های فرهنگی و هنری رشد روزافزونی داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی مسئول قرارگاه مردمی سیدالشهداء(ع) نیز با تشریح فعالیت ها و برنامه های این مرکز، عنوان کرد: سرای محله شهیده سیاری با هدف ارتقاء فرهنگ شهروندی، ترویج و اعتلای میراث و هویت فرهنگی، تاریخی و انقلابی شهر قم، توانمندی زنان در راستای تقویت اقتصاد خانوار و رونق تولید خانگی و غنا بخشیدن به برنامه های اوقات فراغت کودکان و نوجوانان راه اندازی شده و علاوه بر اجرای برنامه های فرهنگی، هنری و آموزشی، خدماتی همچون مشاوره رایگان نیز برای عموم مردم ارائه می شود.

وی اضافه کرد: کانون های تخصصی مختلفی در سرای محله شهیده سیاری تشکیل و بر اساس نیاز محله و شهروندان، خدمات مختلفی را ارائه خواهند داد و ما ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرای «شهیده سیاری» در پردیسان افتتاح شد

سرای «شهیده سیاری» در پردیسان افتتاح شد