مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 22:352023-11-20سياسي

جذب زائر، تأثیر بسیاری در مسائل فرهنگی، اقتصادی و اشتغال هر منطقه دارد


مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: جذب زائر و استفاده درست از این پتانسیل تأثیر بسیاری در بعد اقتصادی، فرهنگی، معنوی و اشتغال هر منطقه دارد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: جذب زائر و استفاده درست از این پتانسیل تأثیر بسیاری در بعد اقتصادی، فرهنگی، معنوی و اشتغال هر منطقه دارد.

حجت الاسلام محمد احمدزاده امروز، 29 آبان ماه در مراسم تودیع و معارفه رییس اداره اوقاف کاشمر که در بقعه متبرکه سید حمزه (ع) برگزار شد، با اشاره به جنایت های اخیر رژیم صهیونیستی اظهار کرد: این ایام اخبار ناگوار جنایت های رژیم صهیونیستی و حامیانش را می شنویم که باعث شده دل همه آزادی خواهان جهان غم داشته باشد.

وی اظهار کرد: مجاهدت ها و سلحشوری های رزمندگان مقاومت اسلامی که در غزه و محور مقاومت اتفاق می افتد، با الهام از روحیه بسیجی است که امام راحل آن را بنیان گذاری کردند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: رژیم غاصب صهیونیستی به دلیل خود برتربینی در پیش همه مدعیان و با حمایت های کشورهای مدعی حقوق بشر و به اصطلاح انسان دوست، زنان و کودکان بی گناه را سلاخی می کند و به شهادت می رساند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه کاشمر دومین شهر زیارتی خراسان رضوی است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با همت خیرین و واقفین شاهد ارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب زائر، تأثیر بسیاری در مسائل فرهنگی، اقتصادی و اشتغال هر منطقه دارد

جذب زائر، تأثیر بسیاری در مسائل فرهنگی، اقتصادی و اشتغال هر منطقه دارد