مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 23:152023-11-21پزشكي

فعالیت 99هزار سفیر سلامت دانش آموزی در مدارس آذربایجان شرقی


رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با تأکید بر لزوم توجه به فرهنگ ارتقای سلامت در بین دانش آموزان اظهار کرد: از تعداد بیش از 600 هزار نفر دانش آموز در سطح استان، - ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با تأکید بر لزوم توجه به فرهنگ ارتقای سلامت در بین دانش آموزان اظهار کرد: از تعداد بیش از 600 هزار نفر دانش آموز در سطح استان، 99 هزار و 495 دانش آموز به عنوان سفیر سلامت فعالیت می کنند.

بهمن نقی پور در رابطه با این موضوع مطرح کرد: برنامه های سفیران سلامت دانش آموزی به همت معاونت بهداشت دانشگاه همه ساله در مدارس استان اجرایی شده است و امسال نیز ضمن تدوین برنامه عملیاتی آموزش ویژه سفیران سلامت تلاش خواهیم کرد تا تعداد سفیران سلامت را در مدارس افزایش دهیم.

وی آگاهی بخشی را از اهداف اصلی این برنامه عنوان کرد و گفت: دانش آموزان به عنوان سفیر سلامت ضمن یادگیری مفاهیم بهداشتی و آموزشی این مفاهیم را به هم کلاسی های خود آموزش می دهند.

وی ادامه داد: سفیران سلامت دانش آموزی با تمرین مهارت های بهداشتی و عملیاتی کردن آن ها در مدارس به عنوان یکی از بازوان اصلی نظام سلامت در عرصه ارتقای سلامت عمل می کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، استفاده از ظرفیت های فضای مجازی و به خصوص برنامه شاد را در تحقق برنامه های سفیران سلامت مرود توجه قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 99هزار سفیر سلامت دانش آموزی در مدارس آذربایجان شرقی

فعالیت 99هزار سفیر سلامت دانش آموزی در مدارس آذربایجان شرقی