مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 10:402023-11-02سياسي

وصول هزینه نامتعارف خدمات پزشکی و درمانی ممنوع است


دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: وصول هزینه نامتعارف خدمات پزشکی و درمانی ممنوع است و دستگاه قضایی در صورت دریافت گزارش مبنی بر تخلف با مرتکبان برخورد قانونی و قضایی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، سیدمحمد موسویان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در کارگروه مبارزه با چالش های فرار مالیاتی پزشکان و شیوه های غیرقانونی مورد استفاده برای وصول هزینه خدمات اظهار داشت: برخی اصناف با هدف فرار و کتمان مالیاتی اقداماتی را برای اخذ درآمدهای خود پیش گرفتند که این امر موجب نارضایتی مردم شده است.

وی افزود: عدم استقرار دستگاه کارتخوان از سوی برخی پزشکان و دریافت مبالغ تحت عنوان زیرمیزی از سوی برخی پزشکان تخلف بوده و دستگاه قضایی در صورت دریافت گزارش مبنی بر تخلف با مرتکبان برخورد قانونی و قضایی خواهد داشت.

موسویان گفت: این رفتارها علاوه بر اینکه خلاف اخلاق حرفه ای بوده، حسب مورد تخلف و یا جرم محسوب و مستلزم تعقیب قانونی و کیفری است و موجبات تضییع حقوق عمومی، نارضایتی مردم و تحمیل هزینه اضافی به بیماران و همراهان بیمار را فراهم می کند.

گفتنی است در پایان نشست کارگروه مقرر شد دانشگاه علوم پزشکی و سازمان نظام پزشکی استان نسبت به پیگیری و گزارش هرگونه موارد تخلف به دادست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وصول هزینه نامتعارف خدمات پزشکی و درمانی ممنوع است

وصول هزینه نامتعارف خدمات پزشکی و درمانی ممنوع است