مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 08:452023-10-30اقتصادي

خودزنی حسن یزدانی برای یک میلیارد و 700 میلیون تومان؟


با توجه به سطح و کلاس کشتی حسن یزدانی اصلا نیازی نبود او به مسابقات آسیایی اعزام شود.

اینجا شایعه نگران کننده دیگری در فضای مجازی مطرح شده که حسن یزدانی به خاطر دریافت پاداش ریالی مدال طلا به این مسابقات رفته است! این یکی اگر صحت داشته باشد، - با توجه به سطح و کلاس کشتی حسن یزدانی اصلا نیازی نبود او به مسابقات آسیایی اعزام شود.

اینجا شایعه نگران کننده دیگری در فضای مجازی مطرح شده که حسن یزدانی به خاطر دریافت پاداش ریالی مدال طلا به این مسابقات رفته است! این یکی اگر صحت داشته باشد، فاجعه آمیز است.

روزنامه شرق نوشت: حسن یزدانی، قهرمان پرآوازه کشتی ایران که در روز های درجا زدن ورزش های منهای فوتبالی، به دلیل تمرکز رسانه ای روی او و جدالش با دیوید تیلور، توانسته بود به خوبی تبدیل به سفیری برای ورزش ایران در دنیا شود، کتف خودش را به تیغ جراحان سپرد.

او بعد از عملی که عنوان شده شش ساعت طول کشیده، با ابراز رضایت از جراحی انجام شده بیمارستان را ترک کرده و این روز ها مشغول استراحت خواهد بود.

آن طور که پزشکان جراح و معالج این چهره بین المللی خبر داده اند، طول درمان کتف آسیب دیده حسن یزدانی حدود پنج ماه خواهد بود.

  تا اینجا ظاهرا همه چیز خوب پیش می رود؛ ولی مشکل اینجاست که حسن یزدانی زمانی دوباره مهیای بازگشت به تشک کشتی می شود که وقت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودزنی حسن یزدانی برای یک میلیارد و 700 میلیون تومان؟

خودزنی حسن یزدانی برای یک میلیارد و 700 میلیون تومان؟