مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 16:512023-10-25سياسي

نیمی از مراکز قضایی زنجان پزشکی قانونی ندارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام فرجی برحق، رییس کل دادگستری استان زنجان ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان با بیان اینکه پزشکی قانونی در کنار دیگر ارکان قضایی عهده دار وظیفه ای است که بدون آن امکان صدور حکم در پرونده های مربوطه وجود ندارد، اظهار کرد: پزشکی قانونی استان با وجود کمبودهای موجود در زیرساخت های لازم و امکانات، سعی در ارائه خدمت مناسب به مردم داشته است.

رییس کل دادگستری استان زنجان با تأکید بر درگیر بودن پزشکی قانون در امور تخصصی مردم افزود: قضات بر اساس نظر کارشناسی پزشکی قانونی حکم صادر می کنند.

وی تاکید کرد: کار پزشکی قانونی در احقاق حقوق مردم نیازمند توجه ویژه در تصویب و تخصیص اعتبار لازم برای تجهیز مرکز پزشکی قانونی و جذب متخصصان از جمله پزشکان دارد.

فرجی برحق با بیان اینکه از مجموع 13 مرکز قضایی استان زنجان فقط 6 مرکز پزشکی قانونی دارد، ادامه داد: در برخی از شهرستان ها هم یک پزشک در پزشکی قانونی مستقر است و در مجموع وجود یک پزشک با توجه به مشکلات اجتماعی و فردی و نوع کار این افراد، اظهارنظر به موقع با تأخیر مواجه می شود.

رییس کل دادگستری استان زنجان طولانی شدن اظهارنظرهای کمیسیون های پزشکی را از دیگر مشکلات کمبود نیرو اعلام کرد و گفت: این مهم باید با توجه مرکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمی از مراکز قضایی زنجان پزشکی قانونی ندارند

نیمی از مراکز قضایی زنجان پزشکی قانونی ندارند