مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 16:352023-11-04سياسي

دانش آموزان و دانشجویان در انقلاب اسلامی محور اتفاقات مهم هستند


رویدادهایی مانند 13 آبان نشان می دهد که دانش آموزان و دانشجویان در انقلاب اسلامی محور اتفاقات مهم هستند و این نقش آفرینی تا اعتلای نظام ادامه دارد.

- ایسنا/اصفهان فرماندار تیران و کرون گفت: رویدادهایی مانند 13 آبان نشان می دهد که دانش آموزان و دانشجویان در انقلاب اسلامی محور اتفاقات مهم هستند و این نقش آفرینی تا اعتلای نظام ادامه دارد.

علی محمدی کیا، ظهر امروز(شنبه، 13 آبان) در مراسم اقامه نماز وحدت دانش آموزی به وقایع 13 آبان در تاریخ انقلاب اسلامی اشاره و اظهار کرد: تبعیت از رهبر کبیر انقلاب اسلامی یکی از وقایع مهم این روز است و امروز جامعه ما راه امام راحل را ادامه داده و بیداری اسلامی در دنیا فراگیر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرماندار تیران و کرون با بیان اینکه مردم در دوران انقلاب اسلامی همراه امام(ره) بودند، تصریح کرد: واقعه 13 آبان خود نمونه بارزی از ادامه دادن راه خمینی کبیر(ره) بود.

وی با اشاره به حادثه 13 آبان و روز دانش آموز، خاطرنشان کرد: حوادث تاریخی ایران نشان داده که دانش آموزان و دانشجویان محور حرکت های بزرگ و حماسه آفرینی ها بوده اند و این نقش اساسی تا فرج امام زمان(عج) ادامه خواهد داشت.

محمدی کیا یادآور شد: دشمن همین نقش آفرینی را درک کرده و به همین دلیل برای انحراف فکری و اعتقادی نسل جدید برنامه ریزی می کند، اما پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان و دانشجویان در انقلاب اسلامی محور اتفاقات مهم هستند

دانش آموزان و دانشجویان در انقلاب اسلامی محور اتفاقات مهم هستند