مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 13:202023-10-28سياسي

استاد دانشگاه: حملات صهیونیست ها به بیمارستان و مدارس چهره واقعی آن ها را رو کرد


حملات وحشیانه صهیونیست ها به مناطق مسکونی، مدارس، بیمارستان ها، مساجد و حتی کلیساها چهره واقعی این قوم وحشی و ضد بشریت را بر جهانیان آشکار ساخت و در زمینه مظلوم نمایی صهیونیست ها نیز شکست حاصل شد.

-  فرهاد مصری نژاد مسئول بررسی و تحلیل بسیج اساتید اصفهان در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گفت: طوفان الاقصی را باید مهم ترین عملیات نظامی فلسطینیان بر علیه اشغلگران صهیونیزم در طول تاریخ 75 سال اشغال دانست، این عملیات و اتفاقات بعد از آن در موضوعات مختلفی قابل تحلیل و بررسی است که در ادامه به آنها اشاره خواهد شد.

وی افزود: اولین موضوع قابل بررسی شکل عملیات طوفان الاقصی و نحوه اجراء ان می باشد که در نوع خود بی نظیر است.

غافلگیرانه بودن،  حملات راکتی از هوا، زمین و دریا، تسخیر برخی از مناطق اشغالی، اسیر شدن تعداد زیادی از ساکنین مناطق تسخیر شده، کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از نظامیان صهیونیست از مهمترین شاخصه های طوفان الاقصی است.

این استاد دانشگاه گفت: توجه به این نکته ضروری است که گروه حماس بر خلاف تبلیغات دشمنان تنها یک گروه نظامی خودجوش یا خود خوانده در نوار غزه نیست بلکه این گروه در طی یک انتخابات در سال 2005 در فلسطین به عرصه سیاست ورود پیدا کرد و به نوعی نماینده مردم محسوب می شود و در واقع حاکمیت غزه در اختیار حما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاد دانشگاه: حملات صهیونیست ها به بیمارستان و مدارس چهره واقعی آن ها را رو کرد

استاد دانشگاه: حملات صهیونیست ها به بیمارستان و مدارس چهره واقعی آن ها را رو کرد