مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 12:502023-11-07اقتصادي

نخستین گواهی نامه حرفه ای گردشگری سلامت در بانه صادر شد


رییس اداره نظارت و ارزیابی خدمات و دفاتر گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان از صدور نخستین گواهی نامه حرفه ای گردشگری سلامت در شهرستان بانه خبر داد.

- رییس اداره نظارت خدمات و دفاتر گردشگری میراث فرهنگی کردستان: نخستین گواهی نامه حرفه ای گردشگری سلامت در بانه صادر شد ایسنا/کردستان رییس اداره نظارت و ارزیابی خدمات و دفاتر گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان از صدور نخستین گواهی نامه حرفه ای گردشگری سلامت در شهرستان بانه خبر داد.

تیمور خالدی در گفت وگو با خبرنگاران در این باره اظهار کرد: دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری آران پرواز بانه با مدیریت طاهر قسیمی پس از گذراندن مراحل لازم، برای نخستین بار موفق به دریافت این مجوز شد.

رییس اداره نظارت و ارزیابی خدمات و دفاتر گردشگری کردستان با بیان اینکه مجوز خدمات گردشگری سلامت دارای اعتبار یک ساله است، بیان کرد: این گواهی نامه برای فعالیت در حوزه جذب گردشگران داخلی و خارجی به منظور ارتقای سلامت و درمان صادر شده است.

او با اشاره به اینکه این اقدام توسعه و رونق گردشگری را در استان به همراه دارد، افزود: وجود توانمندی های متعدد پزشکی، مناطق درمانی طبیعی، ارزان بودن خدمات پزشکی و هم مرز بودن و اشتراکات فرهنگی و زبانی با اقلیم کردستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین گواهی نامه حرفه ای گردشگری سلامت در بانه صادر شد

نخستین گواهی نامه حرفه ای گردشگری سلامت در بانه صادر شد