مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 14:252023-11-20دانش

جذب 1400 دانشجوی خارجی در دانشگاه محقق اردبیلی


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی گفت: دانشگاه محقق اردبیلی با جذب 1400 دانشجوی خارجی چهره بین المللی به خود گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، جبراییل رزمجو در جشنواره جهادگران علم و فناوری که در سالن ولایت اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه محقق اردبیلی با جذب 1400 دانشجوی خارجی چهره بین المللی به خود گرفته است و این دانشگاه یک دانشگاه جوان و مولود انقلاب اسلامی است و امروز نام خود را در بین دانشگاه های کشور و حتی جهان ارتقا داده است.

وی افزود: دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه بندی شانگهای، که یکی از نظام های رتبه بندی بین المللی است قرارگرفته و ما در سال گذشته در یک حوزه و امسال در 2 حوزه به آن ورود پیدا کردیم.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی ضمن تشکر از فعالان حوزه علم و فناوری تصریح کرد: حمایت و تشویق از افرادی که در عرصه علم و فناوری تلاش می کنند جزو برنامه های اولویت دار است چرا که علم قدرت می آفریند و اقتدار ایجاد می کند، اقتدار کشور ما نیز از علم و فناوری است و ما بایستی قله های آن را فتح کنیم و مرجعیت علمی را به دست بیاوریم همچنان که رتبه کشور ما در 20 سال اخیر از 57 دنیا به 15 ارتقا پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 1400 دانشجوی خارجی در دانشگاه محقق اردبیلی

جذب 1400 دانشجوی خارجی در دانشگاه محقق اردبیلی