مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 11:552023-11-08بين الملل

هشدار وزیر انرژی ترکیه به اسراییل درباره توقف پروژه های برق و انرژی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از تی آر تی ورد، وزیر انرژی ترکیه اعلام کرد: پس از اقدامات وحشیگرانه و بی رحمانه اسراییل تنها پروژه ای که ما می توانیم با اسراییلی ها درباره آن صحبت کنیم، - وزیر انرژی ترکیه اعلام کرد که هیچ مذاکره ای درباره پروژه های انرژی با اسراییل انجام نخواهد داد مگر آنکه آتش بس در منطقه غزه برقرار شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از تی آر تی ورد، وزیر انرژی ترکیه اعلام کرد: پس از اقدامات وحشیگرانه و بی رحمانه اسراییل تنها پروژه ای که ما می توانیم با اسراییلی ها درباره آن صحبت کنیم، برگرداندن دوباره برق به منطقه غزه است.

آلپ ارسلان بیرقدار، اعلام کرد؛ ترکیه هیچ مذاکره مربوط به انرژی را با اسراییل انجام نخواهد داد مگر آنکه آتش بس در منطقه غزه فلسطین برقرار شود که در غیر این صورت بی احترامی به برادران و خواهران فلسطینی ماست که در حال حاضر وضعیت وحشیگری را در آنجا تجربه می کنند.

وی که روز سه شنبه در کانال تلویزیونی ترکیه صحبت می کرد، گفت در شرایط فعلی که بی رحمی ها و وحشیگری های زیادی در منطقه غزه انجام می شود، هر گونه مذاکره درباره پروژه های انرژی با اسراییل درواقع بی احترامی به انسانیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار وزیر انرژی ترکیه به اسراییل درباره توقف پروژه های برق و انرژی

هشدار وزیر انرژی ترکیه به اسراییل درباره توقف پروژه های برق و انرژی