مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 17:152023-11-08ورزشي

غفلت از ظرفیت رقابت های لیگ در استعدادیابی والیبال دختران اردبیلی


نائب رییس هیات والیبال شهرستان اردبیل گفت: برگزاری مسابقات به صورت لیگ چالش بهبود، ارتقا تکنیک فردی و تاکتیک تیمی را به وجود می آورد که این نکته سال های متمادی مورد غفلت بوده است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، پوپک قاسمی با اشاره به برگزاری لیگ نونهالان و نوجوانان دختر شهرستان اردبیل برای اولین بار با همکاری شهرداری اظهار کرد: 161 بازیکن در لیگ نونهالان و نوجوانان دختر شهرستان حضور دارند.

وی گفت: برگزاری مسابقات به صورت لیگ باعث می شود بازیکنان و مربیان هفته های مداوم در چالش برای بهبود و ارتقا تکنیک فردی و تاکتیک تیمی باشند که این نکته سال های متمادی مورد غفلت واقع شده است و برگزاری مسابقات لیگ تاثیر خود را در آینده نزدیک نشان خواهد داد.

نائب رییس هیات والیبال شهرستان اردبیل با بیان اینکه تمرکز بر استعدادها و رده های سنی پایه جزو اولویت های هیات والیبال این شهرستان است، افزود: با توجه به اینکه رشد والیبال توجه به سنین پایه را می طلبد، لیگ دختران شهرستان در دو رده سنی نونهالان (هفت تیم) و نوجوانان (شش تیم) در حال برگزاری است و در همین یکی دو هفته برگزار شده شاهد نشانه های تکاپو و بهبود سطح والیبال تیم ها و بازیکنان حاضر در مسابقات بوده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غفلت از ظرفیت رقابت های لیگ در استعدادیابی والیبال دختران اردبیلی

غفلت از ظرفیت رقابت های لیگ در استعدادیابی والیبال دختران اردبیلی