مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 09:112023-11-04اجتماعي

احداث 12 سازه آبخیزداری در مناطق مختلف ایلام


ابراهیم پیرزادیان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام، صبح شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در حوزه آبخیزداری اقدامات بسیار چشمگیری در استان ایلام انجام گرفته است.

وی افزود: از جمله این اقدامات می توان به اجرای 12 سازه آبخیزداری در مناطق مختلف استان ایلام اشاره کرد.

  مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام ادامه داد: این تعداد سازه به منظور کنترل رواناب و تغذیه سفره های آب زیرزمینی و همچنین مدیریت بحران و کاهش خسارت به زیرساخت ها در زمان وقوع سیل اشار احداث شده است.

  پیرزادیان خاطرنشان کرد: در راستای اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت با استفاده از ظرفیت نهالستان های این اداره کل تاکنون بیش از 6 میلیون اصله نهال تولید و کاشت شده است.

  این مقام مسئول تصریح کرد: همچنین در این جهت خواستار هماهنگی جهت آغاز توزیع نهال و نهال کاری و بذرکاری در مناطق مستعد استان هستیم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گفت: در راستای انجام وظایف سازمانی و تکالیف قانونی در زمینه حفاظت، حمایت، احیا، توسعه و بهره برداری از عرصه های منابع طبیعی با جذب اعتبارات اقدامات مناسبی در استان صورت گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، طرح های آبخیز داری در سطح 511 هزار هکتار از اراضی استان ایلام اجرا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 12 سازه آبخیزداری در مناطق مختلف ایلام

احداث 12 سازه آبخیزداری در مناطق مختلف ایلام