مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 20:302023-11-14اقتصادي

اقدامات دولت برای بازگشت اعتماد به بورس


در ابتدای فعالیت دوره جدید مدیریت این سازمان که از ماه های ابتدایی فعالیت دولت سیزدهم آغاز شد، هدف اصلی ما در برنامه راهبردی تعریف شده که بحث حمایت از حقوق سرمایه گذاران با تاکید بر منافع بلندمدت بود و در این راستا اقدام .

- رییس سازمان بورس و اوراق بهادار: در ابتدای فعالیت دوره جدید مدیریت این سازمان که از ماه های ابتدایی فعالیت دولت سیزدهم آغاز شد، هدف اصلی ما در برنامه راهبردی تعریف شده که بحث حمایت از حقوق سرمایه گذاران با تاکید بر منافع بلندمدت بود و در این راستا اقدام به تعریف برخی از برنامه های متنوع کردیم.

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به شرایط خوب بورس کشور آن هم در محیط پر تنش بین المللی، گفت: انتظار سهامداران از مسئولان دقت در ابراز نظر و بیان موضع است.

مجید عشقی عصر امروز (سه شنبه) در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا  به اقدامات انجام شده از سوی دولت سیزدهم و سازمان بورس برای بازگشت اعتماد سرمایه گذاران به بازار سهام اشاره کرد و افزود: فلسفه تشکیل سازمان بورس طراحی، ساماندهی و توسعه یک بازار شفاف، کارا و منصفانه برای سرمایه گذاران است تا از این طریق سرمایه گذاران قادر به فعالیت در این بازار باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات دولت برای بازگشت اعتماد به بورس

اقدامات دولت برای بازگشت اعتماد به بورس