مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 09:252023-10-31اقتصادي

افتتاح 4 حلقه چاه پدافندی در رفسنجان


چهار حلقه چاه پدافندی آب شرب با اعتباری بالغ بر 400 میلیارد ریال در رفسنجان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، معاون الکترونیک سازمان پدافند کشور صبح امروز در آیین افتتاح 4 حلقه چاه پدافندی در رفسنجان اظهار کرد: از اهداف و خروجی برنامه های پدافندی در کشور می توان به ایجاد پایداری ملی، افزایش تاب آوری در برابر بحران ها و تهدیدات، کاهش آسیب پذیری و تداوم خدمات برای ملت اشاره کرد.

 ذبیح الله حسن شاهی با اشاره به اینکه یکی از خدمات آبرسانی است و در سطح کشور در استان هایی که با کمبود آب مواجه اند چاه های پدافندی حفر می شود، افزود: خوشبختانه دستگاه های اجرایی در استان کرمان به صورت جهادی همانند سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی عمل می کنند و در جبهه آبرسانی در خدمت مردم هستند.

مسأله اول و مهم شهرستان رفسنجان آب است  حسین رضایی فرماندار رفسنجان نیز اهمیت حفر این چاه ها را در زدودن تنش آبی در مواقع کمبود آب آشامیدنی عنوان کرد.

وی افزود: مسأله اول و مهم شهرستان آب است و دیدگاه همه مسؤولان شهرستان هم در راستای رفع کمبود آب در بخش های آشامیدنی، کشاورزی و صنعت است.

رضایی تصریح کرد: حفر چهار حلقه چاه پدافندی در شهرستان با اعتبار  40 میلیارد تومان صورت گرفت تا در مواقع ضروری و کمبود آب آشامیدنی بتوان آنها را فعال و به مدار مص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 4 حلقه چاه پدافندی در رفسنجان

افتتاح 4 حلقه چاه پدافندی در رفسنجان