مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 13:502023-11-15سياسي

اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟


اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) بیست و چهارم آبان 1402هیئت وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات شان پاسخ دادند.

- اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) بیست و چهارم آبان 1402هیئت وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات شان پاسخ دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابراهیم رییسی در بخشی از سخنانش در جلسه امروز هیئت دولت به رشد 11 درصدی چاپ و 57 درصدی فروش کتاب در دولت مردمی اشاره کرد و با تقدیر از اهتمام دست اندرکاران این حوزه به ترویج و نشر کتاب و کتابخوانی، بر ضرورت تقویت کتابخانه های محلی، شهری و استانی تأکید کرد.

همچنین مشروح گفت وگوهای جواد اوجی وزیر نفت، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت، صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی و گردشگری، محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی، علی سلاجقه رییس سازمان محیط زیست، انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد، پیمان جبلی رییس سازمان صداوسیما، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را می توانید در لینک های زیر بخوانید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟

اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟