مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 09:052023-11-07بين الملل

تایمز دوباره صد ها هزار انگلیسی معترض را هوادار ایران خواند!


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، این روزنامه چاپ لندن که دو هفته قبل مدعی شده بود تظاهرات چندصد هزار نفری در لندن را ایران ترتیب داده (!) مجدداً نوشت: - تایمز دوباره صد ها هزار انگلیسی معترض را هوادار ایران خواند! روزنامه تایمز انگلیس ضمن نسبت دادن دوباره تظاهرات های چندصد هزار نفری و ضدصهیونیستی به ایران، نوشت: گروه های مرتبط با جمهوری اسلامی و حامیان رژیم ایران در تظاهرات در انگلیس، اعلامیه هایی را پخش کردند که در آن ها به اظهارات رهبر جمهوری اسلامی برای نابودی اسراییل استناد شده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، این روزنامه چاپ لندن که دو هفته قبل مدعی شده بود تظاهرات چندصد هزار نفری در لندن را ایران ترتیب داده (!) مجدداً نوشت: حامیان رژیم ایران در راهپیمایی های حامیان فلسطین در لندن درپی درگیری جاری در غزه شرکت کرده اند.

براساس این گزارش، مقام های انگلیسی که نگرانند دولت جمهوری اسلامی بر سر درگیری های اخیر میان حماس و اسراییل، در بریتانیا ایجاد تنش کند، چندین گروه مستقر در بریتانیا را شناسایی کرده اند که مستقیماً با تهران ارتباط دارند.

تایمز می افزاید: حامیان رژیم ایران در راهپیمایی های حمایت از فلسطین، اعلامیه هایی را با استناد به درخواست رهبر جمهوری اسلامی برای ریشه کن کردن اسراییل پخش کرده ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایمز دوباره صد ها هزار انگلیسی معترض را هوادار ایران خواند!

تایمز دوباره صد ها هزار انگلیسی معترض را هوادار ایران خواند!