مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 08:552023-10-24سياسي

دغدغه دانشجویان پیرامون کیفیت غذای دانشجویی رفع شد


کیفیت غذای دانشگاه ها همواره به عنوان یکی از دغدغه های دانشجویان مطرح بوده در حالیکه دانشجویان کشور باید به ارتقای علم بیندیشند، رییس صندوق رفاه دانشجویان از رفع این مشکل و افزایش کیفیت غذای دانشجویی در سال جدید خبر داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، کیفیت غذای سلف دانشگاه ها همواره به عنوان یکی از دغدغه های دانشجویان مطرح بوده است، اگر شما زمانی دانشجو بوده باشید حتما غذای دانشگاه را به عنوان یکی از خاطرات زمان دانشجویی تان همیشه به یاد می آورید.

البته که دغدغه دانشجویان ما باید ارتقای علم و دانش باشد و نه اینگونه مسائل حاشیه ای؛ از این رو مسوولان نیز به دنبال بهبود کیفیت غذا و اینگونه مشکلات دانشجویان هستند تا دانشجویان کشورمان بتوانند به راحتی به درس و مطالعات خود بپردازند.

مسعود گنجی رییس صندوق رفاه دانشجویان در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس درباره برنامه مسوولان برای افزایش کیفیت غذا، گفت: اگر از دانشجویان هم بپرسید، کیفیت غذای امسال نسبت به سال های قبل بهتر شده است و من در بازدید هایی که از دانشگاه های مختلف داشتم، همه دانشجویان بدون استثنا این مساله را تایید می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه دانشجویان پیرامون کیفیت غذای دانشجویی رفع شد

دغدغه دانشجویان پیرامون کیفیت غذای دانشجویی رفع شد