مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 19:402023-11-08فرهنگي

حذف تصویر فاطمه معتمدآریا و باران کوثری از تبلیغات محیطی یک فیلم سینمایی (+عکس)


فیلم سینمایی «عامه پسند» به کارگردانی سهیل بیرقی در حالی از 17 آبان روی پرده سینماها رفته که تصویر فاطمه معتمدآریا و باران کوثری، دو بازیگر اصلی آن از تبلیغات محیطی این فیلم حذف شده است.

- حذف تصویر فاطمه معتمدآریا و باران کوثری از تبلیغات محیطی یک فیلم سینمایی (+عکس) فیلم سینمایی عامه پسند به کارگردانی سهیل بیرقی در حالی از 17 آبان روی پرده سینماها رفته که تصویر فاطمه معتمدآریا و باران کوثری، دو بازیگر اصلی آن از تبلیغات محیطی این فیلم حذف شده است.

به گزارش سینما اعتماد فیلم سینمایی عامه پسند به کارگردانی سهیل بیرقی در حالی از امروز 17آبان روی پرده سینماها رفته است که تصویر هیچ یک از بازیگران این اثر سینمایی در تبلیغات محیطی آن به چشم نمی خورد و به نظر می رسد به دلیل ممنوع الکاری بازیگرانی چون فاطمه معتمدآریا و باران کوثری که نقش های اصلی این فیلم را در کنار هوتن شکیبا ایفا کرده اند، موجب این اتفاق شده است.

این در حالی است که مسئولان و مدیران سازمان سینمایی در صحبت های خود نسبت به آثاری که بازیگران ممنوع الفعالیت در آنها ایفای نقش کرده بودند، موضع دیگری داشتند و معتقد بودند که نباید صاحبان یک اثر سینمایی به خاطر آنچه تخلف بازیگران اظهار می شود، متضرر شوند، اما محروم کردن صاحبان فیلم هایی چون عامه پسند از بکارگیری چهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف تصویر فاطمه معتمدآریا و باران کوثری از تبلیغات محیطی یک فیلم سینمایی (+عکس)

حذف تصویر فاطمه معتمدآریا و باران کوثری از تبلیغات محیطی یک فیلم سینمایی (+عکس)