مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 10:402023-11-20اجتماعي

موج بارشی در حال نزدیک شدن به غرب هرمزگان


معاون فنی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان گفت: موج بارشی در حال نزدیک شدن به غرب استان هرمزگان است و تا ساعاتی از شب در مناطق غربی استان و خلیج فارس و محوده تنگه هرمز پیش بینی وقوع رگبار و باران شده است.

- ایسنا/هرمزگان معاون فنی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان گفت: موج بارشی در حال نزدیک شدن به غرب استان هرمزگان است و تا ساعاتی از شب در مناطق غربی استان و خلیج فارس و محوده تنگه هرمز پیش بینی وقوع رگبار و باران شده است.

کیانوش عارفی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اشاره به پیش بینی ناپایداری وضعیت جوی و دریایی امروز با نزدیک شدن موج بارشی به مناطق غربی استان هرمزگان، اظهار کرد: در سمت غرب استان هرمزگان شاهد افزایش ابرناکی خواهیم بود و تا ساعاتی از شب در مناطق غربی استان و خلیج فارس و محدوده تنگه هرمز، پیش بینی وقوع رگبار و باران شده است.

وی با ذکر این نکته که در مناطق دریایی استان نیز افزایش سرعت وزش بادهای جنوب شرقی سبب متلاطم شدن دریا خواهد شد، عنوان کرد: شدت وزش بادهای جنوب شرقی در مناطق شمالی و غربی خلیج فارس قابل ملاحظه خواهد بود و سبب ناایمن شدن تردد های دریایی می شود.

معاون فنی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان، با اشاره به کاهش نسبی دما در طول روز، خاطرنشان کرد: تردد کشتی های تجاری به مقاصد بوشهر و خوزستان طی روز جاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج بارشی در حال نزدیک شدن به غرب هرمزگان

موج بارشی در حال نزدیک شدن به غرب هرمزگان