مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 14:002023-11-20سياسي

مشکل 15 ساله دپوی زباله در جنگل های هیرکانی سوادکوه با ورود دادگستری مازندران حل شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری اظهار کرد: دپوی زباله در جنگل علاوه بر چهره ناخوشایند، خطر آلودگی خاک و آب های زیرزمینی و آسیب به حیات جانوران را در پی دارد؛ - رییس کل دادگستری مازندران از ساماندهی بحران 15 ساله دپوی زباله در جنگل های هیرکانی منطقه سوادکوه شمالی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری اظهار کرد: دپوی زباله در جنگل علاوه بر چهره ناخوشایند، خطر آلودگی خاک و آب های زیرزمینی و آسیب به حیات جانوران را در پی دارد؛ همچنین روستا ها و مناطق مسکونی حاشیه ی جنگل ها بیشترین آسیب را از دپوی زباله در محیط زیست می بینند.

رییس کل دادگستری مازندران با یادآوری دفع غیراصولی زباله و ایجاد کوهی از زباله در جنگل های هیرکانی منطقه سوادکوه شمالی طی سال های اخیر، افزود: حدود 15 سال دفن زباله های شهر شیرگاه و روستا های اطراف در جنگل ها، موجب خشک شدن درختان جنگل های هیرکانی و آلودگی شدید محیط زیست شده و بار ها به عنوان مشکل جدی ولاینحل در رسانه های مختلف مطرح شده است.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری با اشاره به ورود مرجع قضایی شهرستان و برگزاری جلسات متعدد با مسئولان مرتبط برای حل و فصل مشکل مذکور، تصریح کرد: تدارک عرصه لازم جهت دفن بهداشتی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل 15 ساله دپوی زباله در جنگل های هیرکانی سوادکوه با ورود دادگستری مازندران حل شد

مشکل 15 ساله دپوی زباله در جنگل های هیرکانی سوادکوه با ورود دادگستری مازندران حل شد